To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Hale i magazyny

Szczegóły ogłoszenia

Powierzchnia
2052.7 m2
cena za m2
506.84 zł
- OGŁOSZENIE O PRZETARGU - FUNDUSZ WCZASÓW PRACOWNICZYCH SP. Z O.O. z siedzibą 02-793 Warszawa, ul. Belgradzka 48 lok. 7 (dalej jako: „Spółka”) podaje do publicznej wiadomości informację o ogłoszeniu przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż niżej wymienionej nieruchomości: MIĘDZYGÓRZE ul. ŚNIEŻNA 17, powiat KŁODZKI, woj. DOLNOŚLĄSKIE, Księga Wieczysta Nr: SW1K/00052379/5 OPIS NIERUCHOMOŚCI: Nieruchomość gruntowa oznaczona w rejestrze gruntów jako: dz. ew. nr 136 AM-7 obręb 0011 Międzygórze o pow. 0,5100 ha, zabudowana budynkiem niefunkcjonującego Domu Wczasowego „WIDOK” o pow. użytkowej 2.052,70 mkw. Budynek wzniesiony w 1979 r. Budynek wolnostojący, składający się z pięciu kondygnacji naziemnych. W budynku znajduje się: 49 pokoi hotelowych (103 miejsca noclegowe) oraz pomieszczenia administracyjne, magazynowe i techniczne. Obiekt nie jest wyposażony w windę. Na terenie nieruchomości istnieje możliwość zlokalizowania miejsc postojowych. Nieruchomość stanowi przedmiot prawa użytkowania wieczystego gruntu i prawa własności budynku. Zgodnie z Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Międzygórze (Uchwała nr X/122/11 Rady Miejskiej w Bystrzycy Kłodzkiej z dnia 27 maja 2011 r.), na mapie dokumentu planowania przestrzennego, obszar oznaczony jest jako: dMT.3 – tereny zabudowy mieszkaniowo-pensjonatowej z zielenią towarzyszącą. Nieruchomość nie jest wpisana do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Ochrony zabytków we Wrocławiu. Nie jest również wpisana do gminnej ewidencji zabytków. 1. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 1.040.400 zł (słownie: jeden milion czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100) netto. 2. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 104.040 zł (słownie: sto cztery tysiące czterdzieści złotych 00/100) na rachunek bankowy Spółki o numerze 02 1090 2590 0000 0001 3620 8234, najpóźniej do dnia 14.08.2020 r. 3. Uczestnicy przetargu powinni zapoznać się z Regulaminem sprzedaży nieruchomości lub udziału w nieruchomości lub prawa wieczystego użytkowania gruntu należących do Spółki (dalej jako: „Regulamin”), który został opublikowany na stronie internetowej Spółki pod adresem: https://fwp.pl/ogloszenia_przetargi.html oraz wyłożony w siedzibie Spółki: 02-793 Warszawa, ul. Belgradzka 48 lok. U7. 4. Uczestnicy przetargu powinni zapoznać się z treścią obwieszczenia szczegółowego o przetargu opublikowanego na stronie internetowej Spółki pod adresem: https://fwp.pl/ogloszenia_przetargi.html, oraz wywieszonego w siedzibie spółki: 02-793 Warszawa, ul. Belgradzka 48 lok. U7, Warszawa. 5. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w wyznaczonym terminie na wskazany numer rachunku bankowego Spółki. 6. Oferty należy złożyć w dokładnie zaklejonej, nieprzejrzystej kopercie tak, aby uniemożliwić zapoznanie się z treścią oferty bez naruszenia koperty. 7. Oferta winna w szczególności zawierać: a) firmę lub imię i nazwisko oraz adres oferenta, b) datę sporządzenia oferty, c) wskazanie nieruchomości, których oferta dotyczy, d) oznaczenie oferowanej ceny netto oraz oferowanej ceny obejmującej podatek od towarów i usług, gdy jego zapłata wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa, e) oznaczenie terminu związania ofertą, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin określony przez Spółkę w obwieszczeniu szczegółowym, f) oświadczenie każdego z oferentów, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Regulaminu, w przedmiocie: - zapoznaniu się i akceptacji stanu prawnego i faktycznego przedmiotu licytacji, - zapoznaniu się i akceptacji postanowień Regulaminu, - zapoznaniu się z treścią obwieszczenia szczegółowego; g) odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wydany nie wcześniej niż na trzy miesiące od dnia publikacji obwieszczenia, o którym mowa w § 7 Regulaminu, oraz inne dokumenty jeżeli z wyżej wymienionych odpisów nie wynika umocowanie do podpisania oferty, h) w przypadku pozostawania w związku małżeńskim – pisemną zgodę drugiego małżonka na nabycie nieruchomości i oświadczenie o ustroju małżeńskim majątkowym, według wzoru przygotowanego przez Spółkę (załącznik nr 5 do Regulaminu). i) oświadczenie dotyczące klauzul RODO, według wzoru przygotowanego przez Spółkę (załącznik nr 6 do Regulaminu); j) dowód wniesienia wadium. 8. Oferty należy składać w siedzibie Funduszu Wczasów Pracowniczych Sp. z o.o., 02-793 Warszawa ul. Belgradzka 48 lok. 7, w sekretariacie biura (Biuro Zarządu) do dnia: 17.08.2020 r. g. 11:00. 9. Na kopercie należy umieścić dane oferenta oraz adnotację: „Oferta w przetargu na sprzedaż nieruchomości DW WIDOK Międzygórze ul. Śnieżna 17, nie otwierać przed 17.08.2020 r., godz. 12:00” 10. Termin otwarcia ofert: 17.08.2020 r. godz. 12:00 Warszawa, ul. Belgradzka 48 lok. 7 (siedziba Funduszu Wczasów Pracowniczych Sp. z o.o.) 11. Przygotowanie i złożenie oferty następuje na koszt oferenta, Fundusz Wczasów Pracowniczych Sp. z o.o. nie zwraca kosztów udziału w przetargu. 12. Termin związania ofertą wynosi 60 dni, przy czym pierwszym dniem tego terminu jest dzień otwarcia ofert. Dodatkowe informacje o nieruchomości można uzyskać w siedzibie Spółki (02-793) Warszawa ul. Belgradzka 48 lok. U7), a także pod numerem telefonu: + 22 446 89 01 (pn.-pt., godz. 08:00-16:00) lub: + 48 501 541 915. Kontakt: Fundusz Wczasów Pracowniczych Sp. z o.o. tel: +22 446 89 01 zarzad@fwp.pl Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości - asariWEB
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Do góry